Campania nouă de promovare a brandului Marks&Spencer mizează pe cele mai puternice femei din Anglia, adunate într-un pictorial realizat de celebra fotografă Annie Leibovitz.
12 femei din domenii diferite, cu un singur lucru în comun: pasiunea pentru hainele Marks&Spencer. Spre deosebire de campaniile de până acum, când o vedetă precum Danii Minogue reprezenta un sezon, de această dată, brandul britanic are de gând să cucerească un public mult mai larg, dar şi mult mai cool.
Marks&Spencer este brandul ales de persoanele care nu vor să atragă atenţia şi care preferă stilul clasic.
Dar imaginea principală a campaniei arată o nouă abordare a companiei, motiv pentru care numai această fotografie a costat 100.000 de lire sterline.
Realizată de Annie Leibovitz, la hotelul Cliveden din Buckinghamshire, imaginea le arată pe toate cele 12 femei, de la artistul Tracey Emin până la directorul executiv al companiei Save The Children, Jasmine Whitbread.
Este genul de portret care a consacrat-o pe Annie Leibovitz, fiind specialistă în adunări mari de vedete, toate la un loc, într-o singură imagine.
Actriţa Helen Mirren, prezentă la rândul ei în mijlocul acestora, a spus că cele 12 „sunt cei mai buni invitaţi pe care oricine i-ar dori la masă”. Cântăreţele Ellie Goulding şi Karen Elson, editorul de modă Grace Coddington şi sportiva olimpică Nicole Adams sunt alte figuri cunoscute prezente în campanie.
Criticile nu au întârziat să apară, la câteva zile după lansarea imaginilor. Artista Tracy Emin, prietenă cu Kate Moss şi adeptă a unui stil de viaţă extrem de nonconformist, este una dintre cele mai disputate prezenţe. Presa de specialitate spune că, într-un fel, scopul brandului a fost atins deja.
No Comments, Comment or Ping