Realizata sub directia creativa a lui Christopher Bailey, noua campanie Burberry a fost fotografiata de Mario Testino in Londra si aduce la viata starea de spirit exuberanta a colectiei de primavara-vara 2015. Plasand in centrul atentiei iconicul trench Burberry, care capata noi interpretari, campania se remarca prin piese pictate manual, culori vii si dinamice, dar si printr-un mix eclectic de talente britanice: Naomi Campbell (care a fost pentru prima oara protagonista unei campanii Burberry in 2001, alaturi de Kate Moss), Jourdan Dunn (pentru cea de-a patra oara intr-o campanie Burberry), George Barnett(bateristul formatiei These New Puritans si imaginea parfumului Burberry Brit Rhythm), George Le Page (bateristul formatiei Of Empires) care se afla la prima campanie Burberry.
“Naomi si Jourdan sunt doua modele iconice britanice, doua femei puternice cu fete perfecte pentru noua noastra campanie. Este intotdeauna un adevarat privilegiu sa lucram cu ele”, a declarat Christopher Bailey, Chief Executive si Chief Creative OfficerBurberry.
“Am lucrat cu Naomi Campbell pe vremea cand aceasta avea 16 ani. Vazand-o alaturi de Jourdan in aceasta campanie, m-a frapat modul in care percepem frumusetea si viata, azi. Energiile lor se impletesc intr-un mod natural si armonios, reflectand spiritul colectiei pe care Christopher Bailey si-a imaginat-o pentru primavara anului viitor. Rezultatul: o explozie de culoare si de energie, pe care numai aceste doua femei il puteau transmite publicului”, a spus Mario Testino.
„Admir ceea ce realizeaza Christopher Bailey si Burberry, este minunat sa lucrez cu acesta echipa. Cu totii am asistat la evolutia extraordinara a acestui brand britanic si este un privilegiu sa iau parte la progresul lui in lumea modei. Imi face intotdeauna placere sa lucrez cu Mario Testino, am intrat in aceasta industrie impreuna, in urma cu 28 de ani, asa ca ne intelegem minunat. Fotografiile lui sunt speciale si rezultatele uimitoare. Am fost incantata sa lucrez alaturi de Jourdan Dunn pentru prima oara, ne-am distrat grozav”, a declarat Naomi Campbell.
„Ma simt mandra sa iau parte la o astfel de campanie. Burberry este un brand britanic iconic, iar echipa te face sa te simti ca parte dintr-o familie. A fost o experienta extraordinara sa lucrez alaturi de Naomi Campbell pentru prima oara. O admir si o respect pentru ceea ce a realizat in industria modei. Am invatat mult de la ea!”, a spus si Jourdan Dunn.
Consumatorii de moda din intreaga lume pot achizitiona colectia de trench-uri in magazinele Burberry. Campania va fi lansata in ianuarie, pe platformele sociale.
No Comments, Comment or Ping