După campaniile creative „Be Stupid” şi „Diesel Island”, pionierul hainelor casual ne prezintă o altă identitate în acest sezon. Campania Diesel pentru primăvară-vară 2012 ne propune fotografii simple, dar care subliniază poziţia lui de brand iconic cu personaje jucause în ţinute sofisticate.
Fotografiile celei mai recente campanii Diesel au fost făcute de celebrul duo Mert&Marcus, şi conturează iubitorul de produse Diesel senzual, puternic şi jucăus.
Ceva mai minimalistă faţă de restul campaniilor, cea pentru sezonul călduros respectă oricum câteva tendinţe majore, cum ar fi cea retro – o femeie face o fotografie cu un robot retro, alta îmbrăţişează un cactus, oricum un lucru este clar, accentul pică pe femei şi puterea lor.
Minimalistă, retro, casnică cu o tentă ironică, campania Diesel pentru noul sezon a fost realizată cu ajutorul modelelor Alison Nix, Liu Wen – primul model asiatic care a defilat pe podiumul Victoria’s Secret, Ashley Smith, Catherine McNeil, Maria Palm, Patrick Kafka şi Dimitri Tanner.
Cu un motto „Portrete pentru un trai de succes”, Diesel reuşeşte iar să ducă o campanie de modă la alt nivel, unul cu decor asemănător cu cel din „Alice în ţara minunilor”.
No Comments, Comment or Ping