Săptămâna trecută, unul dintre cele mai importante nume din moda masculină a aniversat doi ani cu stil. Ego Men’s Fashion Concept a sărbătorit doi ani de la deschiderea magazinului din Băneasa, cu prezentarea colecţiei primăvară-vară 2012 la showroom-ul Ferrari din România.
Boutique-ul multibrand a sărbătorit cu stil şi mulţi cai putere deschiderea primului magazin din 2010, iar podiumul alb înconjurat de 1000 de lalele galbene a fost locul ideal pentru prezentarea colecţiei de primăvară-vară 2012.
Ego Men’s Fashion Concept este un nume ce se identifică cu eleganţa tradiţională a unui gentleman, iar cea mai recentă colecţie nu este o excepţie.
Pentru sezonul primăvară-vară 2012 Ego Men’s Fashion Concept v-a pregătit ţinute colorate, accesorii chic, costume smart-casual, dar şi unele office, cravate, batiste pentru sacou, curele şi genţi de calitate.
Pentru a duce colecţia la un alt nivel, ţinutele au fost accesoritate cu butoni Tateossian. Brand-ul englezesc de butoni, denumit şi „Regele Butonilor”, a pus la dispoziţia invitaţilor bijuterii în valoare de 150.000 de euro. Butonii din colecţia „Rare stones” sunt combinaţii de pietre preţioase şi aur de 18 carate.
Ţinutele brand-ului Ego Men’s Fashion Concept au luat naştere datorită producatorului de stofe – Dormeuil. Acesta la rândul său a sărbătorit 170 de ani prin lansarea în ediţie limitată – doar 35 de costume se pot face, a ţesăturii fine SUPERI170, un material ce provine de 170 de oi Merino.
Ego Men’s Fashion Concept este un brand în creştere, care în ultimii doi ani a organizat peste 30 de prezentări de modă şi a îmbrăcat multe celebrităţi din România. La venimentul de săptămâna trecută au luat parte invitaţi precum Mădălin Ionescu, Cătălin Botezatu, Mihai Petre, Oana Roman şi chiar Bianca Ioniţă.
No Comments, Comment or Ping