In ultimele zile internetul a vuit cu fotografia unui top fara maneci, marca Sunnei Menswear 2020, pe care era imprimat mesajul «I HATE „FASHION”». Aceste cuvinte echivoce au ridicat semne de intrebare in randul devotatilor industriei. Ce ar trebui sa insemne o asemenea afirmatie? La ce s-au gandit Lorris Messina si Simone Rizzo cand au conceput aceasta piesa ca parte din colectie?
Internautii suspecteaza ca ar fi vorba de un afront la adresa brandului Off-White, care este cunoscut si prin trandemark-ul sau, ghilimelele. Astfel, ei sustin ca ghilimelele ce incadreaza cuvantul „fashion” sunt, de fapt, o referinta catre marca lui Virgil Abloh, puternic criticata sezon dupa sezon de mai marii din lumea modei.
Messina si Rizzo au clarificat rapid situatia. Pe un ton amuzat, cei doi au explicat ca respectivele ghilimele amintesc de oamenii care incearca prea mult sa fie „fashion”, mereu in concordanta cu standardele si trendurile momentului. Drept dovada, colectia lor prezentata in Milano in urma cu cateva zile, nu urmareste a se incadra in nicio norma a tendintelor acestui sezon.
Sunnei Spring 2020 Menswear este o epitoma a tot ceea ce a reusit acest brand pe parcursul a patru ani, de la inceputurile sale. Rafiamentul se impleteste cu pragmatismul, materiale precum tricotul subtire sunt suprapuse peste panze dense. Croiurile sunt in general simple: fuste lungi si drepte, elephant pants, paltoane clasice legate cu cordoane in talie. Cromatica graviteaza in jurul nuantelor de verde si bleu, maro nisipiu, galben si chiar si alb.
Accesoriile au iesit si ele in evidenta. De la genti tote supradimensionate, la mini-bags rectangulare, pana la sandale cu platforma de nici mai mult nici mai putin de 12 centimetri, accesoriile au fost complementare tinutelor prezentate.
No Comments, Comment or Ping