VIP-urile fac bani şi în plină pandemie. Fie izolarea cât de grea, reclama nu poate să dispară În timp ce tot mai multe celebrităţi aleg exclusivitatea, Jennifer Lopez şi modelul Bella Hadid optează pentru acelaşi tip de lenjerie.
Dar ce mai contează imaginea când e vorba de reclamă, ştiut fiind fiind faptul că atunci când două dintre cele mai mari vedete din industria divertismentului aleg aceeaşi gamă de desuuri, cu siguranţă vânzările urmează să ia un avânt spectaculos .
Jennifer şi Bella s-au afişat pe Instagram în câteva ipostaze sexy şi au ales să poarte un tip de lenjerie al cărei preţ trece puţin de 100 de dolari. Câştigătoare la puncte ar putea fi declarată însă Jennifer, care a obţinut cu această postare peste 8 milioane de like-uri, în timp ce Hadid are puţin peste un milion.
Acest lucru garantează practic că modelul va fi unul dintre cele mai populare în acest sezon.
No Comments, Comment or Ping