Industria modei a trăit mult timp în limitele de jos ale tiparelor – modelele perfecte erau cele slabe, cu „siluete-schelet”. Aceste tipare au fost acceptate drept perfecţiune până la primele decese cauzate de bulimie şi anorexie. Atunci, industria de modă şi cea de modelling s-a oprit în a mai promova ideea de fi cât mai slabă. Standardele frumuseţii au revenit la normal, formele voluptoase revenind în actualitate, ca pe vremea lui Peter Rubens.
În ultimele luni, revistele internaţionale de modă au renunţat să promoveze modele slabe. Ba mai mult, a fost lansată ideea potrivit căreia orice trup e frumos, iar reviste ca Elle, V, Glamour, Vogue au folosit în pictoriale modele cu forme. Editorii de modă au vrut să demonstreze că hainele de marcă stau bine şi pe o femeie ce poartă măsura 40 şi nu are un abdomen tocmai plat.
Designerul Jean Paul Gaultier a ales un model cu forme, pe Crystal Renn, ca imagine a noii campanii publicitare pentru toamnă/iarnă 2010-2011.
Marc Jacobs şi Prada au anunţat că vor include în colecţiile lor pentru toamna/iarna şi măsuri mai mari de 38-40.
Cu toate acestea, nu toată lumea preferă modelele cu forme!
No Comments, Comment or Ping