Este un fapt bine cunoscut că vedetele de la Hollywood devin style icon-uri pentru majoritatea dintre noi, însă când staruri precum Gwen Stefani, Kate Bosworth sau Channing Tatum, cel mai sexy bărbat, poartă modele de blugi de la acelaşi brand, ştii că urmează să stabilim o nouă tendinţă.
Retailerii îşi micşoarează numărul de brand-uri de jeansi, pe care îi achiziţionează pentru magazine, întrucât cumpărătorii nu mai sunt dispuşi să cheltuiască pe acest obiect vestimentar. Criza pare însă că i-ar fi ocolit pe cei de la AG Adriano Goldschmied, ai căror jeans sunt purtaţi cum are plăcere de celebrităţile de la Hollywood şi implicit de restul americanilor.
Fondat în anul 2000 printr-un parteneriat între “gurul denim-ului”, Adriano Goldschmied (cel care a creat Diesel şi Replay) şi compania Koos Manufacturing (care producea jeans pentru Abercrombie&Fitch, Gap, Banana Republic, J.Crew sau Lucky Brand), blugii AG Adriano Goldschmied au devenit într-un timp foarte scurt sinonimi cu calitatea ireproşabilă şi design-ul excepţional în domeniul denim-ului.
Spre deosebire de alte brand-uri premium, propunerile AG Adriano Golschmied sunt un produs 100% american. “Aici realizam design-ul, îi croim, îi coasem, îi prespălăm. Ţinta supremă a oricărui brand de denim este să creeze jeans cu un veritabil iz vintage, menţinând în acelaşi timp silueta modernă şi tehnicile de prespălare autentice. Prin tehnica revoluţionară de prespălare, folosită pentru linia vintage, brand-ul AG Adriano Goldschmied reuşeşte să redea amprenta timpului pe fiecare pereche de jeans în parte.”, spune Samuel Ku, fiul fondatorului.
19 Comments, Comment or Ping