Ca în fiecare an înainte de Crăciun, vitrinele marilor magazine din Paris îmbracă straie de sărbătoare, transformându-se în adevărate spaţii în care poveştile prind viaţă şi se îmbină într-un mod creativ cu moda.
În această iarnă Galeriile Lafayette celebrează cea de-a 30 a aniversare a brand-ului Swatch,astfel întreg magazinul a fost decorat cu ceasuri de diferite dimensiuni.
În centrul atriumului, sub dom, a fost instalat un brad de Crăciun de 20 metrii înălţime, care a fost transformat într-un adevărat teatru, dezvăluind viaţa liniştită a unui sătuleţ imaginat până în cele mai mici detalii: şoricei mici şi bufniţe prind viaţă odată cu muzica, alături de Păpuşa Lily şi ursul Martin. De asemenea, este pentru prima oară în istoria galeriilor Lafayette, când bradul este animat în fiecare oră.
Afară, cele 5 vitrine sunt decorate cu scene din basmul Frumoasa şi Bestia, în timp ce la etajul al patrulea din magazin, copii şi părinţii au ocazia să descopere în exclusivitate 5 minute din noul film în care personajele principale sunt jucate de cunoscuţii actori francezi Vincent Cassel şi Lea Seydoux.
Dacă visual merchandiser-ii de la Galeriile Lafayette au ales să transpună poveştile pentru copii, magazinul Printemps şi-a decorat vitrinele într-un stil high fashion cu ajutorul designerului Miuccia Prada, intitulate “Noël, Joyeusse Obsession by Prada”.
Vitrina principală prezintă acoperişul magazinului realizat din turtă dulce, ce este înconjurat de o armată de ursuleţi de pluş îmbrăcaţi cu rochii şi turbane Prada. Pe lângă aceasta, designer-ul şi-a imaginat alte scene de Crăciun în care manechinele Prada fie călătoresc cu o maşină decapotabilă decorată cu luminiţe colorate, fie iau masa într-un stil grandios.
Atât Galeriile Lafayette, cât şi magazinul Printemps au organizat un eveniment de lansare oficial, la care au participat actriţele Lea Seydoux şi respectiv Gwyneth Paltrow.
Va invit să descoperi poveştile minunate ale acestor vitrine vizionând fotografiile din galeria de mai jos:
115 Comments, Comment or Ping